HPK Kannattajat 5v. HPK-HIFK 22.10.16

HPK Kannattajat 5v. HPK-HIFK 22.10.16

ViestiKirjoittaja N.I.B » 16.10.2016 13:50

Kuluneena syksynä tuli 5 vuotta täyteen Kulman perustamisesta ja ensi lauantaina olisi tarkoitus juhlia tätä rajapyykkiä.
Luvassa ainakin tifoa ja hyvää meininkiä. Tähän ketjuun voi jokainem availla muistoja kuluneesta viidestä vuodesta sekä fiiliksiä lauantaista.
Itse olen ollut toiminnassa mukana alusta asti ja mukaan on tarttunut hienoja kokemuksia ja paljon uusia kavereita.
Vierasreissut ovat olleet ikimuistoisia ja on ollut hienoa seurata homman kasvua.
Alle vaan omaa tarinaa...
Mulle soitettiin!
N.I.B

Re: HPK Kannattajat 5v. HPK-HIFK 22.10.16

ViestiKirjoittaja emustiina » 16.10.2016 21:22

No oma kokemus kulmasta on pelkästää positiivinen. Vähän uutta elämää halliin
Aiemmin seisoin siassa, mutta aloin vilkuilla kulman suuntaan et hetkinen noihan kannustaa tuolla. Monesti hilpasin kesken pelin kulmaan johonki sivulle seisomaan.
Lopulta tulin suorilta sinne eikä hevillä pois lähde... Aluksi tuli seistyy vähän siellä sivummalla mutta viime kaudella Lappeenrannan reissun jälkeen alettu tulla keskemmälle vähän niinkun porukan mukaan. Eikä meitä vielä ainakaan syöty .
Paljon on tullut itelleki tuttuja katsomosta..
Hyvä minä
Hyvä me
Hyvä meidän joukkue
emustiina

Re: HPK Kannattajat 5v. HPK-HIFK 22.10.16

ViestiKirjoittaja Belkin » 19.10.2016 15:46

Kolmisen kautta mukana olleena voin sanoa, että kyllä kannatti siirtää sivuun ajatukset siitä, että enhän minä nyt mitään huuda tai taputa, saati sitten mitään lippuja tai bannereita heiluttele. Kyllä se vaan sittenkin on mukavaa ja hyvän porukan mukana tunnelmakin on vielä pykälän parempi, eikä pelin seuraaminenkaan ole oheistoiminnasta kärsinyt, vaikka tätäkin joskus pelkäsin. Mukavan fiiliksen lisäksi on saanut paljon myös uusia tuttuja, kavereita ja ystäviäkin. :thumbup:

Itse seurasin touhua aluksi hieman kauempaa, sitten ihan vierestä ja lopulta Kannattajat veivät mukanaan. Hetkeäkään en ole katunut päätöstä, päinvastoin olisi jo kausi pari aiemmin pitänyt lähteä mukaan. :roll:

Toivon Kannattajille paljon 5-vuotisonnea, pitkää ikää ja kaikkea hyvää, niin nyt kuin tulevaisuudessakin. Pidetään homma iloisena ja positiivisena. :clap:
On vain Kerho!
Belkin

Paluu Vieraspelit ja tapahtumat